Wszystko co warto wiedzieć o ladach recepcyjnych

W każdym hotelu, biurze czy również budynkach publicznych znajdziemy kilka elementów wspólnych wyposażenia danego obiektu. Na pewno zaliczyć można do nich ladę recepcyjną. Klientów i gości powinno się przyjmować i obsługiwać, a w tym celu niezbędne jest posiadanie lady.

Czym zatem kierować się przy wyborze lady recepcyjnej? Na co zwrócić uwagę w trakcie zakupu tego szczegółu wyposażenia biura, hotelu lub budynku funkcjonalności publicznej? Po pierwsze zwróćmy uwagę na wymiary. Jeśli tworzymy dopiero wnętrze recepcji albo hotelu, to na pewno nie będzie z tym problemu. Natomiast jeżeli pragniemy urządzić gotowe pomieszczenie i zaaranżować je jako biuro, to na pewno musimy zwrócić uwagę na wymiary. Dla osób pracujących przy recepcji na stojąco zaleca się, by wysokość mebla wynosiła około 110 centymetrów. Z kolei dla osób pracujących na siedząco zaleca się wysokość lady około 75 centymetrów. Jak wiadomo lada rec epcyjna jest dość sporych rozmiarów i może zajmować wręcz do 200 centymetrów. Jest to mebel biurowy dość reprezentacyjny i powinien sprawiać pozytywne i eleganckie złudzenie już od samego wejścia. Dlatego jeżeli interesuje nas tania lada recepcyjna do biura, to na pewno warto dołożyć trochę pieniędzy i kupić mebel elegancki. W dużej liczbie przypadków estetyczna lada w recepcji potrafi podnieść zaufanie potencjalnego klienta do danego obiektu. A to może nam pomóc w zwiększeniu zainteresowania naszymi usługami i ofertą hotelową. Design, niskie koszty i wysoka jakość zaprojektowania - na te aspekty warto zwrócić uwagę w momencie, gdy interesują nas miłe dla oka i biurowe lady recepcyjne.
Źródło: https://zaczarowane-ogrody.pl/lady-recepcyjne-co-jest-wazne-przy-ich-projektowaniu/